Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2018 05:05 - За лудите, за бившите антиимпериалисти, и днешни неоимпериалисти, ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1561 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
... И ВСЕ ПРАВЕДНИ ДЕТО СТЕ БИЛИ.

Преди правехте така:
/безумия като това в „Парк „Лавров“/

image

Онзи ден, на колене целувахте ръка!
Вчера ви размахваха пръс и тъпкаха с крака!
На два милиона и половина ви ср@ха в суратя и сега всички българи ще ви носим срама!


Днес някои цитират така:

... „Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия, задето ни освободи..”
/ЗАДЕТО НИ ОСВОБОДИ!“/ ...

А, истината е, така:

"Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия задето ни освободи. Но какво търсят сега казаците в нашата Добруджа? Ще ги бием и прогоним както всеки враг, който пречи за обединението на България!"

Генерал Иван Колев - 4 септември 1916 г. пред строената българска конница когато към командваната от него дивизия се насочва цяла руска кавалерийска дивизия, превъзхождаща двукратно българската.
 

.А вече помъдрял Дядо Вазов казва така:

"Добруджанската конница"

"Не конница - морски
вълни побеснели,
сонм зверове горски
от гняв пощръклели;
не конница - буря
от бесни демони,
що всичко катуря
ил тъпче, ил гони;
не конница - хала
от саблен звек, блясък,
от цвил, ура - цяла
от топот и трясък,
блян вихрен понесен
над степ ековита,
ужасната песен
на конски копита!
Не конница - лава
в димящи талази,
в прах, гръмот и слава
летящи витязи!"


Иван Вазов
/ И запомни малоумнико, Дядо Вазов с голямо „Д“, не Енвер Вазов нито пък Кирилл Вазов/

Вие се броите за правоверните но, ние сме лудите!

 - Лудите, лудите - те да са живи!...
И затвори пак врачкбта.Па отиде пред куностаса и зачини ниски поклони пред божия образ. Той мълвеше някаква молитва, която не съществуваше в светчето му... Той се молеше за България!...“

 





.



Гласувай:
7



1. ssvetozar - Правоверните
08.03.2018 12:57
са като излезли от един калъп. Независимо в какво правовярват, дали в "европейските ценности", в Путин или в "пророка" Мухамед.
Поздрави!
цитирай
2. getmans1 - . . . Вярно, все едно от един калъп са ...
08.03.2018 14:01
... Вярно, все едно от един калъп са излезли а най-вероятно от едно място им спускат ОТ.
@ ssvetozar - никога не съм очаквал, че някога ще се съглася с Вени Марковски но днес през КлубZ влязох в блога му и ... доводите му също като моите от предишните ми два постинга, и това малко ме учуди.
Но истински се учудих се от доводите на Искра Баева, същите като на моите опоненти тук в блога и в синхрон с тези на Кирил. Това едва ли е случайно!?


ssvetozar написа:
са като излезли от един калъп. Независимо в какво правовярват, дали в "европейските ценности", в Путин или в "пророка" Мухамед.
Поздрави!

цитирай
3. troina - Гете,поздрави!! тоз ти постинг е Образец,браво, давай така..
08.03.2018 22:51
А, истината е, така:

"Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия задето ни освободи. Но какво търсят сега казаците в нашата Добруджа? Ще ги бием и прогоним както всеки враг, който пречи за обединението на България!"

Генерал Иван Колев - 4 септември 1916 г. пред строената българска конница когато към командваната от него дивизия се насочва цяла руска кавалерийска дивизия, превъзхождаща двукратно българската.
цитирай
4. getmans1 - Аз винаги съм така Царичке на тур...
08.03.2018 23:09
Аз винаги съм така Царичке на турболенциЙте, дори и когато не ма харесвате:)))


troina написа:
А, истината е, така:

"Кавалеристи, Бог ми е свидетел, че съм признателен на Русия задето ни освободи. Но какво търсят сега казаците в нашата Добруджа? Ще ги бием и прогоним както всеки враг, който пречи за обединението на България!"

Генерал Иван Колев - 4 септември 1916 г. пред строената българска конница когато към командваната от него дивизия се насочва цяла руска кавалерийска дивизия, превъзхождаща двукратно българската.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070568
Постинги: 2741
Коментари: 26487
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031